REKLAMACIJE
Kupac je dužan da prilikom prijema robe istu pregleda, ukoliko je roba ostećena ili nije srazmerna poručenoj VODO-CENTAR d.o.o. je u obavezi da vam dostavi u najkraćem roku ispravan proizvod.
Ukoliko se desi da vam prilikom isporuke brze pošte stigne ostećena roba ili ne odgovara traženoj robi molimo vas da nas odmah a najkasnije u roku od 24h od prijema robe obavestite putem telefona 064-813-3094 ili putem mejla office@vodocentar.com sa vašim podacima i vrstom problema. U najkraćem roku, a najkasnije u roku od 8 dana biće Vam odgovoreno na reklamaciju i obavestiti Vas o daljim postupcima.
Rok rešavanja reklamacije je 8 dana.
Za uvažene reklamacije VODO-CENTAR d.o.o. snosi sve troškove.
Sve dodatne informacije možete dobiti putem telefona ili mejla od strane jednog od naših lokala: